14 februarie 2017

Urinare excesiva - Conflict marcare teritoriu nou

Noua medicina germana - Dr. Hamer - Noile legi biologice
August 2016
Ia sa va povestesc ultima patanie interpretata NMG de nimeni altul decat sotul meu - cel care pana acum cateva luni ma considera un pic aeriana cand ii povesteam de noua mea descoperire, NMG adica.

Vineri am facut un drum de vreo 200km cu masina. Eu care nu am in general probleme cu mersul la toaleta, rezist ore in sir, acum in curs de aprox. 4 ore am avut nevoie de 5 ori! O data chiar am navalit intr-o benzinarie pt ca nu ma mai puteam tine. O data la plecare, o data la sosire la prima destinatie, apoi la plecare de la prima destinatie, apoi in goana mare la benzinarie, apoi iar in goana mare la destinatia finala. Ce-o fi cu mine, ma intrebam.

Mai ales ca in graba fiind cu plecarea nu bausem nimic din seara precedenta. Deci...Si atunci sotul imi zice "Pai cred ca vrei sa-ti marchezi teritoriul!" Si s-a aprins beculetul :) Joi seara ne-am luat masina noua cu care vineri am plecat in calatorie. Masina noua, scaun nou, teritoriu nou...o gramada de lucruri de marcat, nu? :)

Si senzatia de urinare nu a fost insotita de usturime, asta pentru ca nu a fost un conflict negativ, nu mi-am simtit teritoriul amentintat, doar era nou si trebuia marcat :)