14 februarie 2017

Nodul la san / cancer mamar - Conflict de grija pentru copii/pui

Noua medicina germana - Dr. Hamer - Noile legi biologice
Pentru ca m-am saturat sa ma tot lovesc de problematica cancerului mamar, de statistici cu rata mortatii, de cat de odios e acest cancer, cel mai "rau" dintre toate tipurile de cancer, de nebune care-si taie sanii preventiv si alte bla bla-uri, am decis sa va spun si povestea mea.

Am avut un nodul la sanul stang. L-am descoperit prin 2007 din intamplare in timp ce faceam dus. M-a trecut un fior rece. Era cat un bob de mazare. De fiecare data cand faceam dus, il mai verificam nitel, ma mai stresam nitel. Aveam 26 de ani. Atat. Nu stiam sa mai fi avut cazuri de cancer mamar in familie. L-am tot verificat o perioada, o vreme m-am luat cu munca si tumultul multinationalelor, am uitat de el, mersul la medic ma ingrozea mai rau decat nodulul in sine...si apoi deodata am descoperit, tot la dus ca am sanul stang putin mai lasat si nodulul nu-l mai simteam nicaieri. L-am verificat si rasverificat si nu mai era.

Am uitat de el pana cand am descoperit NMG si mi-am explicat situatia. Si daca tot am explicat-o, sa va zic si voua poate ajuta cuiva: in 2006, la fix 2 saptamani de la nunta noastra, a murit soacra mea. M-a sunat sotul ca a murit din picioare, intr-o farmacie in timp ce statea la rand sa-si ia niste pastile. Avea 52 de ani si suferea de inima. Sotul mai avea o bunica moarta tot de inima si inca vreo 2 alte rude, culmea, moarte tot de inima. Ne-am dus si noi sa ne facem analize si sotul, tanar ca si mine, dupa 2 saptamani in care nu mai stia ce e cu el, in care il duceam de mana pe strada ca pe un copil dupa moartea mamei lui, a iesit cu probleme la inima.

Valeeeu. EKG aiurea, colesterol foarte mare, nu stiu ce palpitatii si alte nebunii pe care nici nu le-am inteles. Clar GENETIC! mi-am spus pe atunci. Daca saracul are probleme de inima de la varsta asta, e clar de la maica-sa, bunica-sa si restul de rude. Trebuie sa facem analize des, sa tinem totul din scurt! Eram maxim ingrijorata pt el.

O vreme i-au tot iesit analizele prost, apoi ne-am luat cu munca si am tot amanat. Acum face EKG pt medicina muncii si iese f bun. Concluzia - nodulul a fost din cauza faptului ca o perioada am fost foarte ingrijorata pentru sanatatea lui. Apoi a fost dizolvat si sanul a ramas nitel lasat pt ca, ma gandesc eu, lipseste acolo o bucata mica de tesut.

De ce stanga, desi eu sunt dreptace? Pt ca la vremea aceea il priveam ca pe copilul meu (nu recunosteam deschis, dar in subconstient cred ca il vedeam ca pe un copil). Concluzia 2 - nu zic neaparat sa faceti ca mine, sa ignorati eventualii nodului, dar mare grija la ce "medici" mergeti. S-ar putea sa va alegeti si cu probleme la plamani de la frica de moarte, nu doar cu sanii mutilati. Am scris acum ceva vreme si un articol pe tema asta cand ma asaltau si ma disperau prietenele cu marsul roz Avon. Poate ajuta si acesta cuiva. Sanatate multa si nu uitati, scapati de frica!