2 septembrie 2018

Tuse seaca: doua cazuri diferite dintre cunostintele mele

Noua medicina germana - Dr. Hamer - Noile legi biologice
Cazul 1: Aseara o amica imi zice ca are de 3 zile o tuse seaca care o dispera si ma roaga sa o ajut.
I-am explicat ca tusea seaca are 3 posibile cauze:


1. o sperietura puternica, caz in care este afectat laringele;

2. un soc negativ, "am ramas mut", caz in care este afectat tot laringele;

Tusea in ambele cazuri  1 si 2 se simte in gat si nu in piept; siropurile si bomboanele dulci ajuta pana se repara tesutul iar tusea trece singura atunci cand mucoasa laringelul a terminat procesul de reparatie.

3. frica pentru pierderea teritoriului sau a ceva din teritoriu (ex. frica de a pierde casa, copil, partener, parinte, serviciu), caz in care este afectata mucoasa bronhiilor de la plamani. Tusea se simte in piept.

Mi-a confirmat ca se regaseste 100% in cazul 2 si ca bomboanele dulci o ajuta. Voia sa stie cat mai dureaza si ce trebuie sa faca. Am rugat-o sa-mi spuna ce-a patit ca sa-i spun cat mai dureaza 



Iata povestea: ea lucreaza la o companie multinationala, la un sediu secundar dintr-un oras mai mic. Acum 10 zile a fost rugata sa ajute la recrutarea unui membru nou in departamentul in care lucreaza, dar in sediul principal dintr-un oras mai mare. Persoana recrutata va avea in mare aceleasi atributii ca si ea. Cand a aflat ce salariu va avea acea persoana la sediul mare, a avut un soc, a ramas muta la propriu. Era o suma substantial mai mare decat castiga ea.

I-am explicat ca este in faza de vindecare de cand a inceput tusea, ca tesutul se reface. Daca are deja 3 zile si conflictul a durat o saptamana, mai are 4 zile si gata. Nu trebuie decat sa manance din cand in cand cate o bomboana, sa ia o lingurita de miere, orice o ajuta si atat. In rest, laringele se descurca singur :)

Cazul 2 tuse seaca: O alta amica are 2 copii, un baiat de aproape 7 ani si o fetita de 5 ani si ceva. Acum 2 ani taica-su a plecat in starainatate la munca iar de atunci baiatul are tuse seaca care nu-i trece sub nici o forma. Discutand cu ea am aflat ca tatal copiilor ii suna zilnic si de cand tipul nu a venit la Craciun la serbarea copiilor, baiatul tuseste mult mai rau, inclusiv noaptea. Era foarte atasat de taica-su.

I-am explicat ca la ea este cazul 3 - copilul se teme sa nu-si piarda tatal. Ii da siropuri de plante si de ridiche neagra si nu il ajuta deloc. I-am zis ca nu are ce sa faca. Tusea nu este in gat. Nu are cum sa-l ajute iar faptul ca tipul suna zilnic sau aproape zilnic nu face decat sa recidiveze conflictul pt ca baiatul isi aminteste de el si isi aminteste ca e plecat.

Am sfatuit-o sa discute cu el deschis sau in somn. Pana nu vine tipul acasa sau pana cand copilul trece peste socul plecarii lui de acasa, tusea va persista mai ales ca recidiveaza de fiecare data cand il aude la telefon.

2 comentarii:

  1. Buna! Fiica mea tuseste de cateva luni bune , a fost diagnosticata cu pertussis, tuse convulsiva. Care ar putea fi cauza? E vorba despre teritoriu si in acest caz? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pertussis sau tuse convulsiva in NMG nu inseamna nimic. Medicina clasica gaseste de multe ori denumiri multiple pt aceeasi afectiune...sau cand ea nu mai sperie pe nimeni, noi denumiri mai complicate. Ca sa va dati seama ce tip de conflict este, trebuie sa identificati foarte clar tesutul afectat - este gat, laringe, bronhii? Abia atunci cand stiti precis ce tesut este afectat, putem sti ce tip ce conflict a suferit fiica dvs. Asa cum am scris mai sus, fiecare tesut este legat de cu totul alt conflict.

      Ștergere