2 septembrie 2018

Intepatura viespe si remedii

Noua medicina germana - Dr. Hamer - Noile legi biologice
Viata la tara - bucurie, aer curat dar si conflicte uneori, 2 simultan. Copilul nostru acum cateva zile a fost piscat in talpa de ceva, albina sau viespe banuiesc eu, dupa durere viespe mai degraba. Era cu mine in gradina, mergea prin iarba cu slapi si deodata a urlat si s-a plans ca il inteapa.

Initial nu prea l-am bagat in seama, dar vazand ca insista cu urletele l-am urcat in roaba cu care eram si l-am dus la vale. Pe piele avea doar un punctulet mic rosu. S-a mai miorlait o vreme si apoi a uitat. Peste noapte insa i s-a umflat laba piciorului, cam inca jumatate cat cealalta, se plangea ca il doare, il mananca si era si rosie si nitel fierbinte - piciorul, nu tot copilul. Asta dimineata pt ca noaptea a dormit bine. Fara febra sau alte simptome.

I-am dat Apis mellifica CH7 facuta cu pixul si hartia. Era mai bine CH12, dar apucasem sa ii fac deja cand am aflat. I-am dat vreo 6-7 doze din 15 in 15 min. Dupa a doua si a treia s-a plans ca il doare mai tare, deci am dedus eu ca functioneaza.

Dupa a 4/5-a mi-a zis ca il mananca doar si nu il mai doare absolut deloc. Piciorul insa umflat tare in continuare. Doar laba, nu tot piciorul. Statea papucul fix si il jena putin.

L-am lasat sa vad cum evoleaza pana a doua zi si dimineata la fel de umflat. Fara durere, cu ceva mancarime si umflat. M-am gandit atunci ca e sigur un alt conflict. Intepatura trecuse, totusi umflatura a ramas.

M-am apucat de cercetat si am aflat ca umflatura provine de la un conflict de devalorizare. "Am vrut sa fug din situatia in care am fost si nu am putut". Se potrivea si la noi. Am dat cam tardiv o doza de Rescue Remedy. Nu s-a intamplat nimic pana a doua zi. Piciorul a fost umflat pana spre dupa-amiaza si a trecut de la sine.

Panica nu isi are rostul cand stii NMG. Ca mama trebuie sa fii tare...

Ah...si eu iar diaree cand am vazut piciorul umflat. Asa patesc de fiecare data cand are copilul ceva. Ma ia cu diaree instantaneu, o singura runda, pe WC ma gandesc la ce am de facut si gata.

Sanatate multa tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu