2 septembrie 2018

Urinare excesiva

Noua medicina germana - Dr. Hamer - Noile legi biologice
3 saptamani am locuit in conditii de santier pe un teren mare, neingradit unde ne facem casa. De nevoie am stat acolo, pentru ca avem acolo deja lucruri si materiale care trebuie pazite. Echipa noastra de muncitori fiind plecata acasa cat se usuca podeaua.


Inainte de a merge acolo, copilul nu avea probleme cu urinarea. La aproape 5 ani se tinea toata noaptea, facea dimineata, toate bune si frumoase. Imi luasem de grija sa ma mai trezesc noaptea, sa il pun la oala. Avea deja vreo 2-3 saptamani de cand scapasem de grija.

La cateva zile dupa ce ne-am mutat in locatia noua, nu imediat, la cateva zile si va povestesc acusi si de ce, a inceput sa faca pipi noaptea in pat. Atat de mult incat a facut salteaua balta. Chiar daca ma trezeam, il puneam la oala, tot facea in pat. Aproape in fiecare noapte. Ma apucase disperarea. Eram satula de aerisit paturi si de uscat pantaloni. L-am trimis pe taica-su acasa sa aduca haine de schimb pt ca ramasesem fara. Nu aveam masina de spalat, ma saturasem de clatit la mana.

Acum suntem acasa de cateva zile, problema a incetat de cum am ajuns. Am stat si m-am gandit si am intors situatia pe toate partile si iata concluziile.
Urinare in exces = conflict de marcare de teritoriu.

Cauze posibile:
1. Fiind loc nou, a simtit nevoia sa il marcheze. Casa noua, pat nou. Nu cred ca a fost totusi asta pentru ca nu e prima data cand dormim acolo si in al doilea rand problema nu a aparut din prima seara ci la vreo 3 seri dupa.

2. Explicatia cea mai plauzibila - conflict de marcare de teritoriu preluat de la mine. Este foarte apropiat de mine ca mama si cred ca conflictul meu a fost si al lui. Ce anume s-a intamplat? Noi ne-am mutat vineri dimineata. Duminica noapte intre 1.30 si 2 noaptea ne-a fost furata pompa din fantana de autori necunoscuti care au intrat pe terenul nostru si au avut curaj sa vina pana la 50m de casa unde se afla fantana. Noi am fost treziti de caini, dar neavand lanterne puternice si nestiind ce se intampla, am iesit din casa, dar nu am urcat la deal sa vedem de ce se agita cainii in acea directie. Ne-am gandit ca or fi animale/alti caini, etc.
Dupa aceasta situatie eu am inceput sa dorm foarte prost, sa nu ma simt in siguranta, sa tresar la fiecare latrat al cainilor. Copilul cam din noaptea urmatoare a inceput sa faca in pat noaptea. Deci, dorinta mea de a-mi marca teritoriul s-a transmis si la el. La un moment dat stateam cu sotul de vorba - ne-a prins ora 1.30 noaptea si culmea, la cateva minute dupa ora asta am observat ca patul era iar ud!!! De ce tocmai 1.30? Teritoriul meu invadat de hoti 
Acum suntem OK. Totul a revenit la normal imediat ce ne-am intors acasa. Peste vreo 2 saptamani trebuie sa mergem acolo din nou...si gardul inca nu e gata. Trebuie sa ma linistesc, sa nu ma mai simt amenintata si invadata pentru ca voi avea iar de spalat paturi ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu