2 septembrie 2018

Diaree - inca o imbucatura toxica eliminata

Noua medicina germana - Dr. Hamer - Noile legi biologice

Din februarie 2018:

O banala diaree, dar va scriu despre ea ca sa vedeti cat de precis functioneaza legile biologice: aseara al nostru copil, smuncit, repezit si grabit cum e mereu, s-a aplecat brusc sa-si ia papucii ca sa alerge dupa taica-su afara sa se bata cu zapada. S-a ridicat speriat si mi-a zis ca l-a intepat in piept. 

L-am luat la descusut: unde te inteapa, ia mai apleaca-te o data, ia stai pe pat, pune-te pe o parte, te inteapa inauntru sau la piele, etc etc. Intepatura parea a fi undeva prin stanga stomacului, pe la coaste, l-a mai intepat de cateva ori cand facea miscari bruste. 

L-am lasat cu taica-su si am fugit afara pt ca nu ma mai puteam tine - DIAREE instantanee (imbucatura toxica primita o data cu faptul ca ii era rau copilului). M-am intors de afara, l-am pus sa stea nitel linistit, i-am facut un masaj, a tras vreo doua parturi si a fost ca nou  ...concluzia - cand s-a aplecat brusc probabil si-a inghesuit gazele in intestine si l-a intepat. Eu insa am reactionat imediat fugind afara 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu