3 septembrie 2018

Durere ureche dreapta, durere amigdala dreapta, usturime pielea capului partea dreapta

Noua medicina germana - Dr. Hamer - Noile legi biologice
Ieri dimineata imi scrie o amica sa o ajut cu un sfat. O ustura pielea capului de abia o putea atinge, avea amigdala dreapta dureroasa si durere destul de neplacuta in urechea dreapta. Ce-o fi oare?
Le-am luat pe rand:
Durere ureche dreapta = vrei sa auzi ceva, sa primesti o veste si inca nu vine, imbucatura auditiva dorita si neprimita; daca era stanga = imbucatura primita care a deranjat, pe care nu ne-am dorit-o, zgomote puternice, vesti nedorite, sunete neplacute, certuri, critica, etc.
Durere amigdala dreapta = vrei sa primesti o imbucatura reala sau imaginara si nu a venit inca; daca era stanga = imbucatura primita nedorita, neplacuta.
Cu astea doua a fost simplu, le-am deslusit din start. Amicii nostri cauta sa-si cumpere casa de 8 luni. O vreme au cautat disperati si nu au gasit nimic iar acum au gasit si asteapta de vreo 2-3 saptamani un raspuns de la banca apropo de credit. Iata vestea si imbucatura mult asteptate.
I-am explicat ca ambele sunt in faza de conflict activ, are loc crestere celulara si la momentul la care va primi ceea ce isi doreste, cresterea celulara se va opri si va urma destramarea tesutului cu posibilitatea aparitiei de puroi atat in gat cat si in ureche daca conflictul dureaza prea mult. Am sfatuit-o sa rezolve cat mai curand.
Usturime pielea capului = pe asta recunosc ca nu o stiam si m-am pus pe cautat. Amica imi zisese ca initial o ustura si fata si capul, apoi s-a restrans doar la cap. Dar e atat de rau incat aproape nu isi poate atinge pielea.
Cercetand prin materialele NMG, am gasit faptul ca acest simptom este urmarea rezolvarii unui conflict de atac. Bun deci, conflict finalizat, faza de vindecare. Clar diferit de conflictul cu banca.
O intreb daca e dreptace sau stangace, zice ca dreptace, ii explic ca dreapta e partea partenerului si stanga mama-copil si o intreb cine a atacat-o. Sotul? Vreun coleg la munca?
Si imi zice ca DA, la munca! Cu cateva zile in urma a avut un incident cu o colega care a acuzat-o de ceva legat de salarii si a simtit acuzatia ca o palma data peste fata si peste cap. Pam, pam! Usturime de fata si cap. Pai nu asa ne simtim cand ne luam o palma? :) Simplu ca buna ziua! I-am zis cu asta sa stea linistita ca ii trece in cateva zile, dar pe cealalta sa incerce sa o rezolve cat mai curand.
Azi dimineata vorbesc cu ea si imi zice ca i-au trecut absolut toate simptomele. Toate! Constientizarea conflictelor, daca acestea nu sunt foarte vechi si grave, poate duce la rezolvarea lor imediata.
Sanatate multa tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu