14 februarie 2017

Dureri amigdale, dificultate inghitire - Conflict imbucatura dorita (dreapta) si nedorita (stanga)

Noua medicina germana - Dr. Hamer - Noile legi biologice
scrisa in primavara lui 2016: Alaltaieri m-am enervat la culme (da' tare de n-am putut dormi si la 5 dimineata eram la calculator) pt ca un tip din Bielorus a cumparat un domeniu pe internet pe care eu nu l-am reinnoit, mi-a furat articolele scrise timp de 2 ani pe blog, inclusiv poza mea si le-a pus acolo ca sa faca bani cu ele. 

Problema am descoperit-o acum o luna, dar alaltaieri nu stiu de ce mi s-a pus pata tare si am decis sa fac ceva pt ca astept un raspuns de o luna de la Google. Fierbeam de nervi, tata...ieri ce credeti? M-am trezit cu durere mare in gat si abia puteam inghiti cu mare greutate - nu imi amintesc sa mi se mai fi intamplat de multa vreme incoace, n-am baut si n-am mancat rece sau alte motive invocate drept cauza pt aceasta problema in medicina alopata. Azi cam la fel, dar un pic mai bine. 

Conflictul: conflict de imbucatura imaginara, nu pot sa "inghit" treaba asta. Tesut afectat: amigdalele - ambele dupa cum se pare (stanga pt "imbucatura" pe care nu pot s-o inghit si dreapta pt cea pe care o astept de la Google:) ). Semnificatie biologica: impregnare mai buna cu saliva a imbucaturii pt a putea fi mai usor inghitita.

Atunci cand se rezolva conflictul, tesutul crescut in plus, care pune presiune si da durere, este destramat si deci poate aparea puroi daca conflictul a durat mult - cu cat mai mult tesut de destramat, cu atat mai mult puroi. Antibioticele nu fac decat sa opreasca procesul, proces care este reluat atunci cand acestea sunt eliminate din corp. Deci, aveti rabdare, intelegeti si rezolvati conflictele pentru ca totul sa se regleze de la sine.

Durerea a trecut complet cam in 3 zile fara sa iau absolut nimic - nici macar un ceai.
Multumim, dr. Hamer!