14 februarie 2017

Durere puternica biceps mana dreapta - Conflict de devalorizare

Noua medicina germana - Dr. Hamer - Noile legi biologice
scris in februarie 2017:
Simptome - dureri destul de neplacute la mana dreapta, sus in zona muschiului biceps - doar in anumite pozitii. Durata - aproximativ 3 zile.

Conflict - conflict de devalorizare legat de mobilitate al musculaturii striate aflat in faza de vindecare. Musculatura se reface si durerea apare de la impulsurile nervoase prin care organismul testeaza faptul ca zona este functionala. Conflict de devalorizare = Nu cred ca pot sa execut o anumita sarcina fizic cu acea parte a corpului. Daca reusesti apare durerea (febra musculara) pentru ca organismul inlocuieste anumite celule din zona cu altele mai puternice si reface terminatiile nervoase pentru ca data viitoare sa poti fara indoiala.

Explicatii in cazul meu - doua posibile:
1. alaltaieri noapte a nins cam 30cm si ieri am lopatat zapada vreo jumatate de zi, sotul fiind plecat de acasa de 4 zile; trebuia sa ma ocup pt ca venea ger de -20 grade, zapada se intarea si era mai greu de mutat dupa; plus sotul ajungea acasa pe intuneric de departe si avea nevoie de loc sa parcheze masina; mi se parea ca nu mai termin, ca am obosit si ca sarcina este peste puterile mele; am terminat, totul ok;

2. cea mai plauzibila pentru mine - sotul plecat de acasa 4 zile; eu cu toata gospodaria pe cap, plus grija de a face focul de 2-3 ori pe noapte, de carat lemne, aveam impresia ca ma coplesesc grijile si ca nu fac fata cu toate si fizic si psihic. De ce zic ca e cea mai plauzibila? Pentru ca durerile au aparut la vreo ora dupa ce s-a intors el acasa.

Inca un detaliu util - atunci cand apare o asemenea durere, putem suferi un conflict suplimentar de devalorizare in aceeasi zona, pentru ca ne deranjeaza si suntem nemultumiti ca nu ne ajuta si nu o putem folosi, deci avem o parere proasta despre abilitatile noastre apropo de zona respectiva. Aceste conflicte suplimentare pot prelungi durerea.

Sanatate!