14 februarie 2017

Febra, muci, durere picioare copil mic

Noua medicina germana - Dr. Hamer - Noile legi biologice
martie 2016: Dovada iar si iar ca situatiile marunte sunt percepute altfel de catre cei mici si ii afecteaza mult mai puternic decat pe noi: miercuri am fost cu odorul (2 ani si 5 luni) la un atelier pentru copii, loc cunoscut, oameni cunoscuti. Am stat cu el la masa, am lipit, am desenat.

Spre finalul atelierului copiii se aduna sa li se spuna o poveste. De data asta a vrut sa mearga singur si a stat singur intre copii - m-am bucurat, de regula voia sa merg si eu cu el. Eu am coborit sa stau de vorba cu alti parinti timp in care nu m-a mai avut in raza vizuala vreo 10 minute. Era preocupat de poveste si nu m-am gandit ca il afecteaza.

La plecare a mai petrecut vreo 15 minute urcand si coborand si jucandu-se pe niste trepte (pe care se coboara de la etaj unde se tine atelierul), trepte de care de regula ii e frica. A vrut sa urce si sa coboare singur.

Rezultatul: miercuri spre joi noapte ne-a trezit din somn - urlete, febra, se plangea ca il doare partea de sus a piciorului stang - la coapsa. S-a culcat la loc - la 2 ore, aceeasi treaba, piciorul drept, peste inca 2 ore, iar febra, ambele picioare...

Joi toata ziua febra, muci, durerea de picioare dispare. Vineri dispare si febra si acum ne luptam cu mucii...

Ce am inteles eu: febra - s-a simtit in pericol, ori atunci cand a ramas singur, ori la scari. L-am lasat in scutec peste noapte, am aerisit de mai multe ori, cu asta am scapat.

Mucii - acum suntem la apogeu - locul nu era nou, oamenii nu erau noi, zic eu ca faptul ca a stat singur fara mine in raza vizuala a fost perceputa ca pe o situatie noua ce trebuia adulmecata. De 3 nopti dormim rau toata casa pt ca se trezeste cu nasul infundat si il deranjeaza. Asta e...o sa treaca si asta. Incercam sa tinem nasul cat mai curat ca sa nu dam in conflict de sufocare si apoi in tuse productiva. Poate macar de asta scapam...sau...posibil la scari sa fi adulmecat situatia ca fiind una posibil periculoasa.

Durerea de picioare care a trecut foarte repede - conflict de devalorizare al musculaturii. Adica? Cel mic a luat in piept o situatia despre care nu stia sigur ca o poate "dovedi". A urcat si a coborit singur niste scari foarte inalte si nu a fost sigur ca reuseste sau nu. In acela momente muschii lui au suferit o usoara atrofiere - imperceptibila bineinteles. A reusit, a trecut peste conflict. Durerea a aparut in faza de vindecare. De ce durere? pentru ca nervii testeaza zona reparata sa fie functionala.

Multumim, dr. Hamer!