14 februarie 2017

Cojitele de pe capul bebelusului - Conflict de atingere nedorita

Noua medicina germana - Dr. Hamer - Noile legi biologice
Cojitele de pe pielea capului bebelusului si copilului mic - dermatita seboreica cred ca se cheama - al nostru copil a facut din acelea galbui si groase ca niste solzi. Prima data la cateva luni de la nastere si apoi periodic - le curatam cu ulei de masline si pieptene pt ca atata stiam atunci si asa ma sfatuisera medicul de familie si prietenele cu copii mai mari. Cu toate acestea, reapareau si pt copil curatarea era neplacuta pt ca trebuiau muiate cu ulei, fugarit copilul prin casa ca sa-i zgariem pielea capului cu pieptenele si apoi spalat pe cap de ulei. Horror.
In plus, nu sunt localizate pe tot capul ci in crestet si la tampla dreapta. in rest nu are deloc.

Apoi am dat peste NMG si mi-am explicat ce se intampla cu copilul.
Concret: la nastere (cezariana), copilul a fost luat de cap de catre medic, apoi separat de mine ore bune. Atingerea nedorita pe cap l-a determinat sa "isi construiasca" o bariera de protectie. Atata timp cat nu a trecut peste trauma, acele cojite galbui tot apareau oricat de bine le curatam.

Am citit apoi despre discutiile in somn cu sufletul copilului, discutii in care ii explici de ce ai actionat intr-un anumit mod, de ce s-a intamplat ce s-a intamplat si asa mai departe. Discutii ca intre adulti, clare, simple, serioase.

Am incercat si eu acum vreo 3 luni. I-am povestit despre ziua in care s-a nascut, cum a fost, de ce am facut alegerile pe care le-am facut, cum ne-am simtit noi ca parinti, cat de mult tinem la el si cat l-am asteptat si ne-am bucurat. Rezultatul - acum 2 luni aceste cojite pe care nu le-am mai indepartat deloc, desi sunt cam inestetice, au inceput sa se usuce si sa cada de la sine - bucati marisoare, mai mari decat matreata, chiar si de 2-3 milimetri. In 2 luni i-au cazut cam jumatate zic eu. In rest nu le mai fac nimic, il spal pe cap normal si atat. Voila! Copilul incepe sa treaca peste conflict si lucrurile se regleaza incet-incet.

Multumim, dr. Hamer!