14 februarie 2017

Otita urechea stanga - Conflict zgomote nedorite

Noua medicina germana - Dr. Hamer - Noile legi biologice
Simptome: durere, mancarime, secretii maronii la urechea stanga a cainelui nostru. Se scarpina in ureche cu ghearele pana ii dadea sangele. Se intampla prin octombrie-noiembrie 2014. Asa am intrat in contact cu Noua medicina germana (NMG).

Dupa o runda de antibiotic si picaturi, dupa o anestezie in urma careia a fost curatat in ureche, am decis sa caut alte solutii naturale pentru otita cainelui. Il deranja deja de aproape 2 luni. Picaturile erau un calvar pentru ca trebuia fugarit prin casa si tinut cu forta.

Asa am aflat despre dr. Hamer si despre NMG.
Concret: conflict: otita la urechea stanga apare atunci cand ne deranjeaza foarte tare un sunet, zgomot, critica cuiva, cuvintele cuiva, orice se incadreaza in categoria stimul auditiv.

Durerea apare in faza activa a conflictului cand are loc o crestere celulara in ureche.
In faza de vindecare - cresterea celulara este dizolvata de bacterii si apare scurgerea maronie.

De ce a suferit cainele de otita la urechea stanga? Pentru ca pana in septembrie 2013 toata casa era a lui si in ea domnea linistea si pacea. Din septembrie 2013 a venit Vlad iar casa s-a umplut de zgomot, haos, plansete; cainele a suportat cat a suportat pana cand urechea lui s-a "revoltat".

Ce i-am facut concret? Nimic - doar i-am acordat si lui atentie suplimentara, l-am mangaiat pe urechea bolnava si i-a trecut de la sine. A revenit anul urmator (probabil o sina) si la fel a trecut fara absolut nici un medicament.

Multumim, dr. Hamer!