14 februarie 2017

Otita urechea dreapta - Conflict dorinta de a auzi ceva anume

Noua medicina germana - Dr. Hamer - Noile legi biologice
Caz NMG confirmat la noi in familie: durere puternica urechea dreapta copil mic (2 ani 2 luni): Ieri dimineata pe la 5 cel mic se tot foia pe perna si nu putea sa isi gaseasca deloc locul pe partea dreapta. Dupa vreo 5 minute, s-a trezit si s-a apucat de urlat "buba ureche, ai buba ureche". Nu ii trecea sub nici o forma si nu ne lasa sa il atingem la ureche sau in zona respectiva a capului. Am incercat sa il alaptez, dar nu putea sta decat pe partea stanga pe mana mea. Pana la ora 9 s-a chinuit continuu incercand sa doarma, adormea cateva minute, dar cum se muta cu capul pe dreapta se trezea iar urland de durere. La ora 1 nu mai avea absolut nimic. Cum am tratat problema:

1. am ignorat complet un mesaj trimis de sotul panicat cu un articol gasit pe internet in care se povestea despre otita, febra puternica, dureri insuportabile, medicamente, complicatii care duc la puroi in timpan, perforarea timpanului, surzenie...SCARY!

2. stiam ca durerea la urechea stanga apare atunci cand ai suferit un soc in urma a ceva ce ai auzit si te-a suparat iar la dreapta atunci cand vrei sa auzi ceva si nu auzit. De ex. un copil care isi doreste ceva f mult si asteapta sa i se spuna de catre parinti ca acea dorinta i se va implini. Aici un articol despre otila la urechea stanga, sunt conflicte total diferite.

3. am stat si am incercat sa ma gandesc ce am facut noi zilele din urma si ce l-a putut impresiona pe cel mic atat de mult incat sa fie suparat ca n-a auzit ceva anume...cu o zi inainte ne plimbasem cu tramvaiul iar pe drum spre casa am trecut pe langa un parculet de joaca. Aveam 2 idei: 1. cand am coborit din tramvai era trist pt ca mai voia sa mai mergem, ii place mult cu tramvaiul; 2. cand am trecut pe langa parculet voia in tobogan, dar nu l-am lasat pt ca nu era pt copii mici - scarile toboganului erau ca o platforma de catarare pt copii mai mari, nu erau scari obisnuite iar toboganul era prea abrupt. Asa ca am inceput sa-i spun pana am zis eu ca a inteles: 1. ca tinem mult la el, ca il iubim, ca vrem sa ii fie bine, 2. ca vom mai merge cu tramvaiul, de cate ori vrea el, ca vom mai apasa iar pe buton sa se deschida usa etc etc, 3. ca vom merge iar la tobogan in parculetul nostru de la bloc unde ii place lui, sa vedem maimuta verde din varf, sa ne dam pe toboganul in spirala etc etc.

4. La vreo 15 minute dupa ce i-am tot zis astea in timp ce il alaptam, a adormit si a dormit fara intrerupere o ora si jumatate. Inainte reusea sa doarma cate 5 minute maxim. Cum punea capul pe dreapta se trezea plangand. A dormit acum inclusiv pe dreapta. S-a trezit mult mai bine si mi-a zis ca nu il mai doare urechea. M-a lasat inclusiv sa ma uit, sa pun mana pe ea. A mai stat treaz vreo 2 ore apoi a mai dormit inca 4!! s-a trezit doar sa manance 5 minute si s-a culcat la loc. A dormit bine azi-noapte, nu s-a mai plans de ureche de atunci. All good.

5. Ce am mai invatat pe parcursul procesului:
- Solutii homeopate bune in aceasta situatie pentru a mai atenua durerea cauzata de otita sunt fum de tamaie sau remediu homeopat din Tamaie indiana CH7 iar pentru otita propriu-zisa Ferrum phosphoricum CH7 sau Pulsatilla CH9. N-a mai fost cazul sa apelam la ele;

- Febra nu este legata de otita; durerile de urechi nu sunt neaparat insotite de febra;
- Durerea la otita nu apare in faza de vindecare ci in faza de conflict activ, deci mama trebuie sa actioneze atunci cand copilul se plange de ureche;
- Cand conflictul s-a rezolvat crestera de celule din ureche este "dizolvata" si apar scurgerile din ureche. Scurgerile nu sunt obligatorii - daca conflictul a fost de scurta durata, celulele se resorb si nu se mai observa nimic. La noi conflictul a fost de cateva ore si s-a terminat cu bine.
Sanatate multa tuturor si multumim, dr. Hamer!
Geo