14 februarie 2017

Alergie la lapte - copii si nou nascuti

Noua medicina germana - Dr. Hamer - Noile legi biologice
Noua Medicina Germana explica alergiile copiilor mici legate de laptele de vaca - sunt tot mai multe cazuri in ultimii ani, unele chiar grave...

1. Alergiile conform NMG nu sunt genetice, nu au nici o legatura fizica cu un aliment anume ci sunt declansate de conflicte psihice legate de un anumit aliment/gust/miros ( de. ex mancam capsuni cand m-am despartit de primul meu prieten, sau erau teii infloriti cand m-a parasit iubita, am mancat nuci in ziua in care a murit mama, am mancat sparanghel in ziua in care am facut avort - inconstient legam acea intamplare traumatizanta de un anumit aliment sau gust sau miros)...

si acum legat de alergia la lapte...

2. La nastere marea majoritate a copiilor sunt separati de mama, ore sau chiar zile, si hraniti cu lapte praf, facut din lapte de vaca, de multe ori peste limita bietului lor stomacel care la nastere este de marimea unei cirese. Pentru unii copii trauma este greu de trecut cu vederea si de aici alergia la lapte de vaca. Unii trec mai usor peste trauma, altii mai greu, unii reusesc peste cativa ani sa manance si lactate fara probleme, altii nu...depinde de fiecare. Are logica ce va spun?