14 februarie 2017

Febra, durere de cap frontala copil mic - Conflict situatie din care nu stiu cum sa ies + Conflict de atac din fata

Noua medicina germana - Dr. Hamer - Noile legi biologice
august 2016:
Dovada legata de cat rau poate face un adult unui copil, din prea multa afectiune si bunavointa, dar lipsa de atentie la ceea ce acesta vrea sa spuna...iata: astazi la pranz veneam cu cel mic din gradina impreuna cu bunica-sa.

Cel mic mofturos pt ca ii era somn, facea fite ca vrea in brate la mine, plangea aiurea.
Eu stiam ca ii e somn. L-am lasat in pace sa mearga langa noi, asa cu cantec pt ca nu ma tine spatele sa-l port in brate. I-am explicat ca ma doare spatele, ca nu-l pot cara in brate la deal 100 de metri pana acasa si am mers in continuare langa el stiind ca il pun acasa la somn si se linisteste pt ca el de fapt doar asta vrea.

Bunica-sa nu si nu sa il ia in brate. A insistat desi copilul nu voia la ea in brate. La un moment dat l-a luat pe sus desi copilul urla tare "Nu! Nu!Nu! si se zbatea la ea in brate. L-a dus in brate vreo 50 de metri, apoi l-am luat eu.


Am ajuns acasa, l-am pus la somn iar la vreo ora si jumatate dupa s-a trezit nervos, plangand, cu febra moderata si un pic molesit. In plus, se plangea ca il doare capul in zona fruntii. Stiind ca febra inseamna "Vreau sa scap din aceasta situatie in care nu ma simt in siguranta" m-am gandit ca numai bunica-sa l-a suparat cand l-a luat cu forta in brate desi el striga Nu si se zbatea.

I-am explicat frumos ca nu o sa-l mai ia, l-am tinut eu in brate pana la plecare pt ca oricum ne pregateam sa plecam acasa. I-am facut un Bach Rescue Remedy pe care l-a refuzat si nu am insistat. In general copiii simt cand le trebuie sau nu ceva.


Pe drum i-a trecut febra cam la 30 minute de la plecare si a adormit vreo ora in masina. Cand s-a trezit ii era foame si am vrut sa ii dau o punga de biscuiti de la bunica-sa. Capul ii trecuse si el. M-a intrebat de unde ii am si cand i-am zis ca sunt de la ea s-a apucat de urlat si mi i-a dat inapoi. Dovada ca intuitia mea legata de febra fusese corecta. I-a luat taica-su alti biscuiti de la o benzinarie pe care i-a devorat imediat. De cei de la bunica-sa nu a vrut sa se atinga.

Cand am ajuns acasa i-am explicat bunica-sii ce s-a intamplat si am vrut sa i-l dau la telefon sa se impace cu ea. Nici nu a vrut sa auda.

Explicatia pt febra o aveti mai sus, cea pentru durere de cap frontala = atac frontal, copilul s-a simtit atacat din fata.

Deci, mamici, atentie la ceea ce vrea copilul sa va spuna, ascultati-va instinctul si nu alergati imediat la medicamente. Febra a durat maxim o ora si a trecut destul de repede dupa ce am vorbit cu copilul si i-am explicat ca bunica-sa nu o sa-l mai ia cu forta in brate. Fara paracetamol sau alte chimicale.

Multumim, dr. Hamer!