14 februarie 2017

"Raceala" la copii mici

Noua medicina germana - Dr. Hamer - Noile legi biologice
Scris in noiembrie 2015: Caz clasic NMG confirmat in familia noastra - "raceala" la copii mici: Din luna mai pana acum 2 saptamani am locuit impreuna cu cel mic (a implinit 2 ani in septembrie) la tara, intr-un sat adevarat de pe malul Prutului, pe o strada pe care trec zilnic maxim 2 masini. Am venit in oras de vreo 3 ori, am stat cateva ore, mai mult in casa sau am intrat in vreun magazin rapid si am revenit la tara. Copilul a petrecut toata vara in aer liber facand multa miscare, intr-un mediu curat si linistit.

Acum 2 saptamani, de nevoie pt ca nu avem incalzire adecvata la casa de la tara, am revenit in oras. Cel mic a fost expus (stiu ca suntem parinti inconstienti, dar n-am avut incotro) la goana prin vreo 4 magazine mari si la vreo 30 de minute de trafic intens pe o strada din zona garii, pe langa mutatul efectiv intr-o casa "noua".

Acum o saptamana, deci la o saptamana de la mutare (luni noapte) cel mic m-a trezit - avea febra. Nu stiu cat, nu a acceptat termometrul si mai bine ca n-a facut-o pt ca n-am stiut si nu m-am panicat. L-am dezbracat de bluza, l-am lasat doar in scutec si in jumatate de ora era OK. Febra ii trecuse. Marti seara pe langa febra de vreo 3 ore a avut si nasul infundat (semne clare de reactie la noul mediu si la faptul ca a "adulmecat" timp de o saptamana eventualele pericole in jurul sau). Miercuri febra si nas infundat, somn putin si intrerupt pt toata lumea, joi si vineri doar nas infundat. Sambata incepe sa respire mult mai bine, dar incepe sa tuseasca usor, dimineata, nu mult, cateva minute dupa trezire (am luat-o ca pe o posibila problema la gat, semn ca pe langa adaptarea la noul mediu a suferit si o usoara sperietura, cred de la traficul foarte intens - am mers pe jos cu carutul pe o strada foarte intens circulata). Duminica la fel. Luni, adica azi, la o saptamana de la inceputul "bolii" sau a procesului de vindecare dupa cum vreti sa o luati, mai are doar usoare urme de muci si atat, fara febra, fara tuse.

In tot acest timp l-am dezbracat cand a avut febra si i-am dat multe lichide, ceai cu miere si lamaie, apa sau ce a mai cerut el (este in continuare alaptat si a cerut si mult lapte, in special noaptea, probabil de sete). Temperatura in casa am mentinut-o la 21 grade, nu mai mult. Am aerisit mult, inclusiv noaptea.

Daca nu stiam NMG probabil il fortam sa stea sa ii iau temperatura, il fortam sa stea sa ii scot mucii cu batista bebelusului sau alta nazdravanie care creaza traume copiilor, ii dadeam paracetamol sau mai stiu eu ce. 

Multumim, dr. Hamer