14 februarie 2017

Diaree - Conflict de imbucatura toxica

Noua medicina germana - Dr. Hamer - Noile legi biologice
aprilie 2016: Ieri dupa-amiaza merg cu sotul sa vedem un teren in sat la un mos. Cautam un teren de vreun an pt ca gradina ne este prea mica. Totul bun, frumos, terenul bun, pamant fain, deja imi imaginam o mica livada, straturi, fac poze, etc etc. In masina in drum spre casa, mosul ne arunca suma...de 3 ori cat am fi vrut noi sa dam, o suma mult prea mare pe care am fi avut-o, dar pe care terenul nu o merita, suma pe care am strans-o greu in cativa ani si cu care s-ar fi dus aproape toate economiile noastre. Dezamagirea mea - greu de explicat...imbucatura toxica rau. La cateva ore, diaree...in toiul noptii. Apoi totul ok. Imbucatura toxica eliminata, m-am impacat cu ideea, continuam cautarile...

Multumim, dr. Hamer!