14 februarie 2017

Infundare canal lacrimal, secretii galbui ochi copil mic - Conflict nu vreau sa fiu vazut in situatia asta

Noua medicina germana - Dr. Hamer - Noile legi biologice
November 2016
Inca un caz concret de la noi din familie lamurit: ieri in timp ce dormea copilul, pentru ca nu mergea internetul din cauza vremii rele, m-am apucat sa rasfoiesc pe tableta documente NMG, asa la intamplare. Mi-a cazut privirea pe sectiunea cu afectiunile glandei lacrimale si a canalului lacrimal. Bingo! Inca un caz explicat...

Cel mic, la vreo luna dupa nastere a suferit de infundarea canalului lacrimal la ochiul stang - concret: in fiecare dimineata se trezea cu ochiul lipit, cu puroi uscat si lipicos pe tot ochiul, provenind din zona calanului lacrimal, adica de la baza nasului. Doctorita ne-a sfatuit sa il stergem bine cu ser fiziologic si sa asteptam sa treaca. A trecut in cateva zile. Noi la vremea aceea, nestiind deloc NMG, am pus totul pe seama unei plimbari prin vant pe afara. Ne-am gandit, pt ca atata stiam si ne ducea capul, ca l-o fi tras curentul pe bietul copil la ochi :)


Explicatia: Conflict implicat la infundarea canalului lacrimal: nu vreau sa fiu vazut in situatia asta. Am stat si m-am gandit nedumerita oare in ce situatia n-o fi vrut bietul copil de o luna sa fie vazut. Si apoi m-a "lovit" explicatia - era conflict preluat de la mine! Copiii mici preiau des conflictele mamei sau ale rudelor de care se simt foarte apropiati. Eu in ultima luna a sarcinii si la nastere nu voiam sa fiu vazuta. Deloc! sa ma lase toti in pace.

Nu am acceptat la maternitate absolut nicio vizita de la nimeni, indiferent cat era de apropiat. Doar sotul a fost singurul pe care l-am vrut langa mine. Restul, doar 2-3 foarte, foarte apropiati au venit acasa la vreo 2 saptamani cand imi doream sa vad pe cineva. Pana atunci voiam sa ma lase absolut toata lumea in pace.


Rezultatul: canal lacrimal infundat la copil, la o luna de la nastere, in momentul in care eu am trecut peste conflict.
Multumim, dr. Hamer,