7 mai 2017

Arsuri la stomac

Noua medicina germana - Dr. Hamer - Noile legi biologice
Atunci cand suferi de arsuri la stomac ti se spune ca esti bolnav, ca este BOALA de reflux gastrointestinal, ca ar trebui sa eviti alimentele grase, carnea tocata, cafeaua, alcoolul, alimentele din carne, citricele, rosiile, branza, usturoiul, ceapa, bla bla bla bla...nici nu ma mai obosesc sa va scriu tot ce se gaseste pe internet despre aceasta "boala crunta". Mananci paine goala, bei apa, bagi un pumn de pastile, speri si te rogi sa iti treaca si sa te "insanatosesti" cat mai repede :) Preventiv, iti iei si temperatura, nu cumva sa fie ceva mai grav :)

MAI BINE VA SCRIU PERSPECTIVA NOII MEDICINE GERMANE, perspectiva care la mine se tot confirma de mult timp incoace. Aici aveti un articol scris anterior cu aceeasi explicatie.

Iata inca o situatia in care am suferit de aceasta "crunta boala" vreo 10 minute: azi dimineata vine un vecin pe la noi. Ii dam o cafea, mai stam la vorba in gradina la umbra. Din vorba in vorba, vecinul ne aminteste ca urmeaza sa se toarne pe la noi pe strada asfalt. Stiam de vreo saptamana cand un individ de la Primarie umbla prin sat sa anunte lumea. Ne mai spune ca proiectul e facut de fostul primar si ca traseul asfaltului este "gandit" in asa fel incat sa treaca strategic pe la toti cei care la vremea respectiva erau "cineva" in primarie.

Eu nu imi doresc asfalt. Asfaltul presupune sa imi fie distrusi copaceii pusi in afara gardului, inseamna caldura vara, mizerie, haos, galagie cu sapaturile, etc etc. Tot mediul meu frumos, linistit, natural de strada laturalnica se duce pe apa sambetei pentru mofturile unor indivizi care si-au propus sa modernizeze strada mea cu forta. Sa nu va mai spun ca o vecina, cu sotul bolnav este disperata ca pe ea o obliga sa isi mute gardul pe banii ei.

IMEDIAT CE S-A DESCHIS SUBIECTUL ASFALTULUI, AM SIMTIT CUM URCA SUCUL GASTRIC PE GAT SI MA ARDE. Rau de tot. Imediat ce am constientizat si m-am calmat, mi-a trecut. Imediat ce uitam sa ma calmez si imi imaginam masinile cu asfalt si indivizii de la primarie mandri ca ne-au modernizat si stresati sa ajunga asfaltul si la ei la poarta cat mai repede, ma lua iar cu arsuri - abia stateam de durere. Am baut apa sa-mi mai treaca. Cum s-a terminat discutia despre asfalt, mi-am propus sa ma calmez si mi-a trecut si arsura. Acum, pe masura ce scriu si imi amintesc, ma ia iar :)

Deci...arsurile stomacale sunt faza ACTIVA a unui conflict de FURIE. Ce puteti face? Sa va relaxati in primul rand. Le puteti controla intensitatea calmandu-va...daca puteti. Daca nu, beti apa, mancati paine uscata, intelegeti ca doar de voi depinde sa va treaca si calmati-va totusi :)

Sanatate,
Geo