15 mai 2017

Durere puternica si intepaturi in urechea stanga - otita sau ce-o fi...

Noua medicina germana - Dr. Hamer - Noile legi biologice
Acum vreo 3 luni mi-a trimis o amica seria de carti Cedrii sunatori ai Rusiei de Vladimir Megre, carti care au avut un impact foarte puternic asupra mea. In cele 10 volume se regasesc explicatii si solutii de pus in aplicare cu privire la problemele actuale ale omenirii si cum se pot intoarce oamenii la origini, in acele vremuri cand totul era in armonie pe Pamant.

Din dorinta de a impartasi cat mai multor oameni ce am citit, am creat un grup pe Facebook (Vatra de familie (Iasi)), grup de actiune in care facem schimb de experienta si implementam putin cate putin ideile din acele carti.

Tratamentele naturale in gradina se incadreaza in categoria planului nostru de actiune. Astazi, soare fiind, am decis sa stropesc cu macerat de pelin pomii care au fructificat (impotriva viermilor) si in dointa de a explica si celor din grup "marea mea isprava" am facut poze cum stropeam pomii cu pompa. Sotul, vazand ce fac, s-a amuzat de ceea ce faceam si mi-a zis ca seman cu individele acelea (nu a zis pitipoance, dar nu mai avea mult) care isi fac selfie-uri peste selfie-uri si isi pun pe Facebook unghiile cu gel si cafelele pe care le beau la mall. M-am bosumflat si i-am explicat ca ceea ce fac eu este diferit - eu nu ma laud cu ultimele fite ci incerc sa invat lumea (multi nici nu au auzit) cum sa foloseasca tratamentele naturale in gradina. Mai ales ca eu nu-mi faceam poza mie ci pomului pe care il stropeam cu pompa.

Mi-am vazut de treaba in continuare, dar remarca m-a afectat mai tare decat credeam. La vreo ora, dupa ce am terminat de stropit, mi-am dat seama cat de tare ma doare urechea stanga. Aveam si intepaturi puternice, si pulsatii si jena cand deschideam gura in dreptul maxilarului. Imediat ce mi-am dat seama, am inceput sa ma gandesc ce am patit. Ce am auzit de m-a deranjat atat de tare incat sa ma doara urechea in asa hal? Si asa deodata...

In 5 minute mi-am amintit de remarca cu pitipoancele care-si fac selfie-uri si intepaturile cu tot cu pulsatii s-au oprit pe loc. Am alergat sa-i spun si lui. Nu-mi venea sa cred. Mai aveam o jena in zona maxilarului cand deschideam gura, senzatie care a disparut cam la o ora dupa.

Explicatie: durerile puternice de urechi apar:
-URECHEA STANGA: atunci cand ai auzit ceva neplacut, ceva care te-a deranjat, zgomote, barfa, o veste rea, etc
-URECHEA DREAPTA: atunci cand iti doresti sa auzi foarte mult ceva si nu auzi

Durerea apare in faza activa a conflictului si lamurirea cat mai rapida a situatiei face ca totul sa se termine fara urmari. Antibioticele in acest caz nu fac decat sa apara recidive (pt ca nu s-a rezolvat conflictul si doar au fost eliminate simptomele), recidive urate care se pot termina cu perforarea timpanului sau chiar surzenie. Deci, lamuriti conflictul din timp si mai ales invatati NMG pentru ca la boala sa stiti cum sa actionati!

Mai gasiti o situatie de durere la ureche povestita aici si inca una aici.

Multumim, dr. Hamer!