2 septembrie 2018

Cum recunoasteti un conflict activ

Noua medicina germana - Dr. Hamer - Noile legi biologice
Uite cum recunoasteti un conflict activ "in derulare". Nu e musai sa aveti toate simptomele...

Din experienta mea: zilele trecute am fost nevoita sa conduc o bucata de drum. Conduc bine, imi placea pe vremuri, dar n-am mai condus cativa ani si traficul actual ma termina psihic. Stiam cu o seara inainte ca voi fi eu la "aparat" a doua zi. 

Am dormit prost. Primul simptom. M-am trezit de vreo 2 ori si am adormit la loc foarte greu. 

Dimineata: mainile foarte reci. Al doilea simptom

Apoi m-am deranjat la burta, o runda de diaree imediat dupa trezire, apoi greata. Simptomele trei si patru. 

Apoi, lipsa poftei de mancare desi eu de regula dimineata mananc bine. Simptom 5

Stare generala proasta, un fel de slabiciune generala. Simptom 6

M-a tinut pana am urcat la volan. M-am luat apoi cu drumul, m-am concentrat la mers si pe parcurs mi-au trecut. Mi-am revenit complet cand am coborit si m-am urcat linistita in spate :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu