2 septembrie 2018

Iritatie pe piele

Noua medicina germana - Dr. Hamer - Noile legi biologice
O amica imi zice azi ca i-a aparut o eruptie pe piele. A fost la medic si medicul a diagnosticat-o asa la prima vedere cu scarlatina! Era cam ingrijorata, dar mi-a cerut si mie o parere. Am intrebat-o UNDE i-au aparut bubele. Pe fata, gat si abdomen. Cand: la finalul saptamanii trecute dar de sambata s-au mai estompat. Medicul i-a zis totusi sa vina maine la analize. DUPA ce i-a aruncat diagnosticul si a panicat-o.

Explicatie - luni, marti si miercuri saptamana trecuta a fost plecata in alt oras la un eveniment cu serviciul. Sotul a ramas acasa. Ei tineri, tin mult unul la celalalt.

I-am zis sa nu isi faca grija si sa nu mearga la nici un fel de analize ca isi face mai rau. Si mai ales sa nu dea cu vreo crema plina de chimicale.

Ce a patit - zona pe care i-au aparut bubitele este zona de imbratisare. Zona pe care se manifesta un conflict de separare atunci cand NU vrei sa te separi de ceva/cineva. Acel cineva a fost sotul dupa care a tanjit pe durata deplasarii. I-am explicat si ei exact la fel. I-am zis sa stea linistita acasa, sa se odihneasca si in 2-3 zile va fi ca noua. Eruptia este deja faza de vindecare.

Cam la 3 zile i-a trecut de tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu