4 februarie 2022

Tuse seaca - Conflict de pierdere teritoriu


Acum 10 zile am primit un proiect foarte mare, platit foarte bine, cu posibilitatea ca in doua zile sa castig bani cat pentru 2 saptamani. Problema majora - avea deadline si in descrierea lui un cronometru stresant care imi arata cum trec minutele si orele. Aveam doua zile sa il trimit, aveam tot timpul, dar acel cronometru ma aducea la disperare. Ca sa lucrez (inregistrari audio) aveam nevoie de liniste perfecta si o stare de spirit buna. La nervi si oboseala inregistrarile audio ies oribil.

Activitatea trebuia facuta cu cel mic de 5 ani alaturi. Afara nu voia sa stea iar in casa reusea sa stea linistit 10-15 minute. Aveam nevoie de o ora minim. M-am oprit din lucru si l-am asteptat pe sot sa apara. A aparut la 3 ore dupa, timp in care am fiert la foc mic.

Cand a ajuns le-am facut si lui si celui mic o criza de nervi monstru. Copilul s-a speriat de mine iar taica-su a decis sa il ia la 8 seara si sa il duca in oras (la 15 km) sa se uite amandoi in magazin la becuri si surubelnite - sunt electronisti profesionisti amandoi.

Am terminat proiectul, l-am trimis a doua zi, am primit rating maxim de la client. Totul super...pana in ziua urmatoare cand m-a luat o tuse seaca de groaza. Nu puteam dormi noaptea de cat de mult tuseam. Am tinut-o asa vreo 5 zile. Asta cu inca 3 proiecte in lucru...eu cu o voce de groaza si tuse si mai de groaza...

Explicatia - tuse din piept, in special noaptea. Conflict de pierdere a ceva din teritoriu - adica ma temeam sa nu reusesc sa trimit proiectul la timp si sa pierd suma si ratingul clientului, unul foarte mare cu posibilitatea de a-mi mai da si alte proiecte. Azi am reusit sa fac si celelalte proiecte, nu mai tusesc decat foarte rar. In 1-2 zile sunt ca noua. Conflictul s-a rezolvat noaptea (dupa ce am terminat inregistrarile) ca dovada noaptea tuseam foarte rau, ziua foarte putin. Conflictul foarte puternic chiar daca a durat doar cateva ore de vreme ce mi-a trecut abia intr-o saptamana.

Multa sanatate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu