4 februarie 2022

Durere de cap localizata strict in zona tamplelor si fruntii - conflict de atac


  
    Acum cateva zile spalam vasele afara. Copilul se juca prin curte si la un moment dat vine panicat la mine sa ma intrebe ce inseamna daca il doare capul pe partea dreapta. Te-a atacat cineva ii zic eu... Ia sa ne gandim si bineinteles ca gasim imediat explicatia.

    Cu aproximativ 15-20 de minute in urma, inainte sa ies din casa am strigat la el suparata ca a depasit programul la laptop. Are voie la laptop cu program pt ca altfel exagereaza si sta numai cu ochii in ecran. Are un tabel pe care scrie ora la care a inceput, ora la care a terminat, nu trebuie sa depaseasca 90 de minute o sesiune, plus pauza completa 3 zile. 

    Acum m-am luat cu treaba prin curte si am uitat sa il verific iar el a uitat sa inchida si a stat o ora in plus. In conditiile in care stam la tara, cu destul de multe eforturi si lipsa de confort, doar pt ca el sa creasca sanatos in natura, statul exagerat la laptop nu isi are rostul. Vreau sa il vad afara, alergand cu cateii si explorand, nu stand cu ochii in ecran cu orele, ceea ce ar putea sa faca si in oras. Am tipat la el, a inchis imediat si a iesit la joaca afara, dar in cateva minute...bum, durere de cap pe partea dreapta.

    De ce dreapta? Pt ca aceea era partea pe care stateam eu fata de el atunci cand i-am zis sa inchida laptopul urgent si pe un ton rastit. S-a simtit atacat de catre mine din partea dreapta.

    I-am explicat ce are, i-am spus sa se intinda cateva minute si cam in 15 minute nu mai avea nimic. 

    Sanatate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu