4 februarie 2022

Ameteala - Teama de a nu cadea la propriu sau la figurat (a esua intr-un proiect)

    Ameteala: acum 6 zile am primit un proiect mare de inregistrat. Stres, bani multi la mijloc, m-am temut sa nu esuez. Prima zi a plouat tare, zgomot, nu am putut lucra. A doua s-a stricat incarcatorul la laptop. Parca singura imi puneam piedici. Probabil ca inca am programarea ca nu pot castiga bani multi decat cu mari eforturi, altfel nu ii merit. 

    Ieri am predat totul, am primit aprobare. Totul ok pana azi dimineata cand am avut ameteli. Vreo 3 ore, nu foarte intense dar deranjante. Sigur sunt legate de teama de a nu "cadea" in fata clientului, de a nu ma face de ras in conditiile in care ma alesesera pe mine in mod expres. Ce nu stiam...ametelile sunt in faza de vindecare nu in faza activa asa cum credeam. Conflictul il rezolvasem de ieri.

Sanatate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu