1 februarie 2024

Cearta cu mama - simptome explicate rapid


 Acum cateva zile m-am certat cu mama pe messenger. Ne-am aruncat furioase cateva cuvinte dure si am incheiat discutia.

Noaptea m-am trezit cu arsuri ingrozitoare la stomac, apoi pe masura ce ma luptam cu stomacul mi-a aparut durere de cap si apoi durere de masele stanga sus. Atat de rele arsurile de stomac incat tuseam de la ele.

Explicatia: arsurile la stomac - conflict ACTIV de furie. Arsurile se opresc imediat daca ne calmam. Retineti - arsuri = conflict activ.

Durere de cap - conflict activ de atac. M-am simtit atacata de cuvintele spuse, dar totodata si de durerea de stomac.

Durere de dinti - conflict de muscatura in faza de vindecare. Pe durata discutiei m-a suparat atat de tare incat imi venea sa o musc. Pe masura ce m-am calmat, a inceput si dintele sa se echilibreze si s-a reparat cu durere. Pe stanga sus pentru ca sunt dreptace si stanga este partea mama-copil. Am mai explicat lateralitatea. De ex. aici...

A doua zi - durere amigdala stanga. Conflict activ de imbucatura nedorita, adica am primit ceva ce nu imi doream si nu reuseam sa il inghit. In cazul meu cearta, imbucatura imaginara. A trecut si acela in cateva ore. 

Cearta a fost scurta, reparatia la fel de scurta. In cateva ore nu mai aveam nimic.

Sanatate multa tuturor,

Geo


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu