1 februarie 2024

Fite de la copil - alta durere de masea explicata rapid


 Ieri al nostru copil, tolanit, relaxat in fata laptopului se uita pentru a treia ora la rand la video-uri cu Minecraft pe YouTube. Am indraznit sa deschid gura si sa ii amintesc ca a uitat sa isi faca tema la matematica.

Deranj maxim, ochi dati peste cap, fite mite, laptop inchis in greata, mouse trantit.

Rezultat - tipete, urlate, scandal, nervi cat casa, taica-su ragusit de nervi, eu am fiert dar in sinea mea pt ca era taica-su destul de furios ca sa mai intervin si eu.

Azi - durere masea stanga sus. Enervanta, un 4 din 10 ca intensitate. Si intreb eu cu voce tara...pai cu mama nu m-am mai certat. Oare de ce ma doare iar? Si-mi cad ochii pe copil. Azi cuminte ca un mielusel. A dat drumul la rate, le-a hranit, le-a adus apa, si-a facut pana si patul. Mielusel si nu alta. Si-mi amintesc cearta de ieri. Pam Pam...

Stanga nu e doar partea mamei ci partea mama-copil pentru un dreptaci. Aici iar despre lateralitate.

Deci durerea mea de masea de data asta i se "datoreaza" copilului din dotare. Durata cearta - vreo ora. Durata durere de masea - vreo 3, dar in scadere. Pana diseara imi trece cu totul. Mamaaa, ce l-as fi muscat ieri :)

Sanatate multa tuturor,

Geo


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu