22 decembrie 2017

Ce legatura are focul stins in soba cu arsurile gastrice?


Noua medicina germana - Dr. Hamer - Noile legi biologice  Ciudat titlu, nu? Chiar asa, ce legatura o fi intre frig in casa, soba rece si arsurile gastrice? Este, va spun eu. Cum fiecare om este unic si percepe fiecare lucru in felul sau unic, iata cum se face legatura in cazul meu...
Anul acesta este a doua iarna pe care o petrecem la tara, langa soba, taind lemne, facand focul. Avem o soba tip centrala pe care nu o putem incalzi pana la refuz, nu o putem umple cu prea multe lemne pentru ca trebuie monitorizata presiunea si temperatura in ea constant, e cu dichis si nu o poti lasa acolo singura sa-si vada de treaba si gata. De asta, noaptea e mai greu de folosit - ar trebui sa stam treji langa ea. Ziua e ok, dar peste noapte focul se stinge iar in casa se fac uneori si 14 grade. Casa e veche, pierde caldura peste tot. Sunt solutii, le avem in vedere, dar discutia aici e alta...
Iar eu noaptea mai merg la baie, mai pun copilul la oala, mai beau cate un pahar cu apa, mai aerisesc...toate actiuni care presupun sa cobor din pat in frig.
Imediat ce ma trezesc si stiu ca trebuie sa cobor din pat, incep instantaneu arsurile gastrice. Da, imediat, indiferent de ceea ce am mancat in seara respectiva si alte "povesti nemuritoare" care se gasesc pe internet ca explicatie a acestor arsuri.
Arsurile gastrice apar ca simptom al unui conflict ACTIV de furie, de enervare, de iritare. Ma tin atata timp cat ezit sa cobor din pat, cat imi fac treaba prin casa si trec imediat ce imi trece iritarea si ma urc la loc in pat la caldura, in patura mea groasa de lana. Fara sa iau medicamente, fara sa mananc sau sa beau ceva anume...pur si simplu imediat ce nu mai sunt enervata de situatie, trec si arsurile...pe loc. 
Am mai scris despre arsuri gastrice si despre cazuri similare prin care am trecut - aici.
Sanatate multa tuturor si nu uitati sa studiati NMG cat sunteti sanatosi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu